Výnimočná patentovaná zmes aktivovaných bezlepkových obilnín, orechov, semienok, ovocia goji a vlákniny psyllium. Je aktivovaná, bezlepková, zásaditá, naturálna - 100% RAW. Kompletný zdroj informácii o HRYZKE je na www.hryzka.sk. Jednoducho povedané výživné, chutné a zdravé raňajky pre celú rodinu.

Pri použití zľavového kódu TNJK01 budeš mať pri každom nákupe HRYZKY cez e-shop zľavu 5%. Je časovo neobmedzený a platí aj pre opakované nákupy. Pri objednávke je potrebné zadať kód do kolonky "Uplatniť zľavový kód" a kliknúť na tlačidlo "Prepočítať".

do e-shopu
Hryzka so zľavou
Objednajte si aktivovanú naturálnu bezlepkovú zmes Hryzka so zľavou 5% s použitím zľavového kódu TNJK01.
Instagram

katka.janurka

Dolinou k Račkovym plesám

Autor: Katka Dátum: 14.9.2015 Zobrazenia: 893 x
Dnes znovu niečo z turistického súdka. Boli sme v sobotu 12.9.2015 na Vysokohorskom behu cez Klin - Petrík pretekal a ja som tentoraz bola za dvornú fotografku. Pretek sa beží od ATC Račkova dolina cez Gáborov zadok a sedlo na Klin a zbieha sa okolo Račkovych plies naspäť k ATC - a ja si dávam za úlohu stihnúť vyjsť čo najvyššie, aby mali bežci čo najkrajšie a najrozmanitejšie pozadie na fotkách. :) Preto vyrážam zhruba trištvrte hodinu pred štartom a pridáva sa ku mne aj kamarátka Veronika, ktorá tiež chce ísť čo-to pofotiť na trasu. Takúto dobrú partiu nechávam za sebou na štarte a ide sa. :)
ATC Račkova dolina
Ako kráčame Račkovou dolinou, dobieha nás bežecká banda, ktorá musí trochu kľučkovať pomedzi chlapov zvážajúcich drevo. Stretávame aj majestátneho pána koníka, ktorý sa začudovane prizerá, kam sa všetci tak ženú.
Úzka dolina v Západných Tatrách
Pomerne rýchlo nás všetci pretekári obehnú, ale máme celkom čas, kým zájdu cez Klin - my im ideme naproti k Račkovym plesám. :) S Veronikou vychádzame nad hranicu lesa v doline a otvárajú sa nám prvé výhľady.
Úzka a Račkova dolina v Západných Tatrách
Klin v pozadí je ešte zahalený takmer úplne v hmle, no cítime v kostiach, že to tak nebude po celý deň. :) Všakovako sa to tam hmýri, presúva a dvíha, počasie je pre nás a pre bežcov ideálne.
Račkova dolina v Západných Tatrách
Kamenistú cestičku nám lemuje odkvitávajúca kyprina úzkolistá a zatiaľ okrem bežcov stretávame len hŕstku turistov. Západné Tatry mi imponujú aj preto, že sú menej frekventované. :)
Slniečko prekúka cez hmlisté oblaky na Nižnú Bystrú.
Nižná Bystrá v Západných Tatrách
Stúpame pomaličky k rázcestníku Pod Klinom ...
Račkova dolina v Západných Tatrách
... a dúfajúc veríme, že sa cestou k plesám hmly rozplynú. :) Vodopád už začína byť vidieť.
Prichádzame ku kolibke pod Klinom, na ktorej je rozložená občestvovačka pre bežcov. :)
Útulňa pod Klinom v Západných Tatrách
Okolo kolibky pokračujeme smerom k vodopádu, kocháme sa krásou okolia a ja sa radujem, že kým sa dotmolíme k plesám, po obláčikoch už nebude stopy. :)
Takéto nadšenie sme mali v tvárach :) ...
Nechávame sa cvaknúť okoloidúcim turistom, ďakujeme. :) Nad vodopádom je náš cieľ - som zvedavá, ako sú na tom Račkove plesá s hladinou vody, pretože naposledy z Otrhancov boli z veľkej časti vyschnuté kvôli suchému horúcemu letu.
Spätný pohľad na kolibku a do Račkovej doliny.
Pohľad do Račkovej doliny
Vyššie vidíme ďalšiu bežeckú kontrolu, s ktorou sa neskôr dávame aj do reči ...
... a už nás obieha Matúš Vnenčák, zatiaľ prvý pretekár a zároveň Veronikin priateľ, takže fotíme ako besné. :D
Matúš Vnenčák na Vysokohorskom behu cez Klin
Výhľad do doliny sa nám krásne odkryl.
Pohľad do Račkovej doliny
Vysmiata Veronika s krásnou Nižnou Bystrou v pozadí. :)
K plesám už len kúsok, všetko naokolo hrá rozmanitými farbami ...
Snažíme sa dovidieť na vrchol Klinu, ale nedá sa. :)
Pod Klinom
Ako pomaly vstupujeme na plošinku Račkovych plies, beží nám oproti už aj môj Petrík. :)
Vysokohorský beh cez Klin - bežci
Náprah za bozkom a frčí s kolegom ďalej.
Trošku im závidím ten beh, ale beriem to tak, že tento rok sa aspoň stíham kochať okolitými výhľadmi a prírodou - minulý rok počas preteku som si musela stále hľadieť pod nohy a obzrela som sa dokopy možno 3x. :) No tam si zase človek maximálne vychutná terén.
Prebieha okolo nás množstvo bežcov a nám sa otvára pohľad na hrebeň medzi Hrubým vrchom a Končistou.
Vysokohorský beh cez Klin - bežci
Naľavo je úbočie Jakubinej a Hrubého vrchu.
Plošinka s Račkovymi plesami, vidíme na hrebeni Račkove sedlo, odkiaľ zprava zbiehajú bežci z Klinu.
Račkove plesá
Prvé z pliesok, v pozadí Nižná Bystrá a prichádzajúca hŕstka turistov. :)
Račkove plesá Račkove plesá
Zisťujeme, že plesá ešte stále nestihli doplniť svoje zásoby vody a sú tak vyschnuté, že sa dajú pomaly aj prehliadnuť. V pozadí hrebeň medzi Hrubým vrchom a Končistou.
Nepochybujem však, že do plies čoskoro dostatočne naprší. :)
Račkove plesá
Najradšej by sme od plies pokračovali ešte vyššie, no chvíľku pobudneme a vraciame sa v pokojnom tempe nadol, aby sme stihli aj vyhodnotenie preteku a muži na nás veľmi nečakali. :) Na odfotenie nám už ostáva len pár posledných bežcov.
Panoráma Račkových plies
Šípkami sa môžete posúvať v rámci panorámy.
Bystrá
Pohľad na Blyšť a Bystré sedlo.
Blyšť a Bystré sedlo
So zrejme poslednými bežkyňami je nám dopriaty aj výhľad na vrchol Klinu. :)
Klin v Západných Tatrách Panoráma z rázcestia pod Klinom
Šípkami sa môžete posúvať v rámci panorámy.
Cestou späť sa ešte niekoľkokrát otáčame za hrebeňom Otrhancov a osamoteným pánom Klinom v pozadí.
Račkova dolina v Západných Tatrách
V lesnej časti Račkovej doliny znovu stretávame pracovitého koníka a pristávame na ponuku tunajších chlapov, zvážajúcich drevo, že či sa kúsok nezvezieme. Aľe hej - v takom stroji nesedíme každý deň. :D Aj keď ideálne by samozrejme bolo, keby také do prírody ani nechodili.
Úzka dolina v Západných Tatrách
Chlapi nás vykladajú asi o 1,5 km nižšie a poberáme sa ešte koncom doliny k autokempu, kde už všetci poctivo oddychujú po krásnom výkone. :)
ATC Račkova dolina
Po výsledkoch sa ešte lúčime s Veronikou a ostatnými a poberáme sa pomaly domov.
Katka s Veronikou
Cestou autom ešte zírame s vytočenými hlavami dozadu na Klin a jeho majestátnych spoločníkov. :)
Pohľad na Západné Tatry z Vavrišova
Máme za sebou skvelý deň a naša láska k Západným Tatrám sa o kusisko utužila. :)